۞ امام علی (ع) می فرماید:
دانش، سلطنت و قدرت است، هر كه آن را بيابد با آن يورش برد و هر كه آن را از دست بدهد بر او يورش برند.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خبرها
  • شناسه : 118
  • 19 آوریل 2021 - 17:16
  • 281 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : ایران آینده
  • منبع : ایران آینده
دستاورد جدید ماکروسافت در حوزه اینترنت اشیا

دستاورد جدید ماکروسافت در حوزه اینترنت اشیا

مایکروسافت برای ترغیب مشتریان به متصل کردن دستگاه‌هایشان به فضای ابری، Azure IoT Central را ساخت که یک پلتفرم نرم‌افزار به عنوان سرویس (SaaS) در اژور است. با این راهکار می‌توان مزایای دستگاه‌های متصل را بهتر درک کرد.

ماکروسافت در پست وبلاگی خود نوشت: « ما در حال حاضر شاهد دستگاه‌ها و بوردهایی هستیم که در آنها از NXPi.MX استفاده شده است این فناوری در اکوسیستم‌های شرکاء ما نیز به کار رفته است. این فناوری جدید برای دستگاه‌هایی که توسط Azutre IoT تایید شده باشند قابل استفاده است. ثبت افزونه IoT در این دستگاه‌ها امکان استفاده از هاب Azure IoT را فراهم می‌کند.

مایکروسافت برای ترغیب مشتریان به متصل کردن دستگاه‌هایشان به فضای ابری، Azure IoT Central را ساخت که یک پلتفرم نرم‌افزار به عنوان سرویس (SaaS) در اژور است. با این راهکار می‌توان مزایای دستگاه‌های متصل را بهتر درک کرد. این ابزار تمامی مشخصات یک پلتفرم عالی اینترنت اشیاء را دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از این محصول، دستگاه‌های خود را متصل کنند، تله‌متری انجام دهند، از راه دور پلتفرم خود را تعمیر و نگهداری کنند، داشبوردهای شاخص‌های عملکرد کلیدی بسازند و با راهکارهای شخص ثالث یکپارچه شوند. IoT Central را می‌توان به راحتی برای مقاصد و اهداف مورد نظر سفارشی کرد. ارائه‌دهندگان خدمات و راهکارها در این زمینه می‌توانند این محصول را به صورت خام و بدون برچسب به مشتریان خود عرضه کنند و آن‌ها را با پلتفرم دستگاه‌های متصل چندمستأجری روبرو کنند. از آن‌جا که این پلتفرم بر اساس پلتفرم Azure IoT ساخته شده است، کاربران می‌تواند این قابلیت را به سایر سرویس‌های اژور مانندLogic Apps ، Functions و Microsoft Flow هم منتقل کنند. Azure IoT Central در زمینه قیمت‌گذاری هم نوآوری به خرج داد و برای محاسبه هزینه‌ها از برآورد تخمینی اجتناب کرد. این ابزار در حال حاضر در بازار فضای ابری عمومی موجود است.

Azure IoT Plug and Play ابزار صنعت اینترنت اشیاء و دستگاه‌های متصل را متحور کرد. در چند سال آینده، میلیاردها دستگاه به بخشی از فناوری اینترنت اشیاء تبدیل خواهد شد. با وجود روند رو به رشد این فناوری، کماکان اتصال دستگاه‌ها به فضای ابری آسان نیست. مایکروسافت قصد دارد امکان اتصال و فعالیت دستگاه‌های هوشمند را آسان کند. این قابلیت مشابه خصوصیتی است که در سیستم عامل ویندوز وجود دارد و فرآیند اتصال پرینتر یا کارت رابط شبکه را آسان می‌کند. این ابزار اینترنت اشیاء زمان لازم برای اتصال دستگاه‌ها را کاهش می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*