۞ امام علی (ع) می فرماید:
دانش، سلطنت و قدرت است، هر كه آن را بيابد با آن يورش برد و هر كه آن را از دست بدهد بر او يورش برند.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خبرها
  • شناسه : 409
  • 09 آگوست 2021 - 16:17
  • 232 بازدید
  • ارسال توسط :
عرضه دستگاه ثبت سیگنال‌های مغزی و ابزار پوشیدنی پایش دمای بدن

عرضه دستگاه ثبت سیگنال‌های مغزی و ابزار پوشیدنی پایش دمای بدن

محققان شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس علاوه بر عرضه ابزار پوشیدنی برای پایش دمای بدن، موفق به ساخت دستگاهی برای تشخیص مناطق درگیر مغز در حملات صرع شدند.

محققان شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس علاوه بر عرضه ابزار پوشیدنی برای پایش دمای بدن، موفق به ساخت دستگاهی برای تشخیص مناطق درگیر مغز در حملات صرع شدند.

 ایسنا، پارک فناوری پردیس در راستای توسعه بازار شرکت‌های عضو این پارک رویدادی با عنوان “نونمایی” را اجرا کرده است تا از این طریق بستری برای توسعه بازار محصولات فناورانه و نوآورانه فراهم کند.

در دومین رویداد نونمایی سه محصول فناورانه و نوآورانه معرفی شدند که به این شرح است:

دستیار پایش دمای بدن

فیورگجت” نام دستگاهی برای پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن است که توسط محسن مقدم معرفی شد. این محصول به منظور رفع نواقص روش‌های موجود و آگاه به داده‌های جمعیت‌شناسی کشور و آمارهای بالینی روشی یکپارچه و جامع را برای اندازه‌ گیری دمای بدن مبتنی بر تکنولوژی اینترنت اشیاء ارائه می‌کند.

دمای بدن اصلی‌ترین علامت حیاتی است که تغییرات آن اولین نشانه‌ ابتلا به یک بیماری را گزارش می‌دهد و از دوره رشد جنینی تا آخرین روزهای عمر مورد توجه قرار می‌گیرد. فیورگجت ابزارک پوشیدنی است که با پد مخصوص، زیربغل یا کشاله ران می‌چسبد و دمای بدن را به صورت پیوسته پایش می‌کند.

ارائه ۳ خدمت فناورانه

فرزانه یوسفی پور، مدیرعامل یکی از مجموعه‌های مستقر در پارک فناوری پردیس در این رویداد ۳ خدمت در حوزه‌های روانشناسی، مدیریت سلامت روان پرسنل در واحدهای منابع انسانی، بهداشت محیط کارکنان(HSE) و همچنین نورومارکتینگ بر پایه گجت پوشیدنی ارائه کرد.

مجموعه نرم افزارهای تولید شده توسط این تیم با پردازش سیگنال مغزی دریافت شده از گجت پوشیدنی عبارتند از

نرم افزار Calme که دو شاخص استرس و تمرکز را اندازه گیری می‌کند و به کمک هوش مصنوعی، راهکارهای مدیریت استرس و افزایش تمرکز را به افراد ارائه خواهد کرد. این ابزار به صورت کمکی برای روانشناسان جهت تسریع پروتکل‌های درمانی و اندازه گیری دقیق مورد استفاده می‌گیرد.

نرم افزار Emood برای اندازه گیری پارامترهای احساس افراد و همچنین تطبیق اطلاعات دریافتی با ردیاب چشمی در فرایندهای نورومارکتینگ برای مقایسه دو محصول، لوگو، شعار، رنگ، لیبل یا سنجش اثرگذاری تبلیغ کاربرد دارد.

نرم افزار Al Wake برای اندازه گیری پارامترهای استرس، تمرکز و خواب آلودگی پرسنل یک سازمان در کنار کارگاه‌های نوروگیم و نورواسپرت به سازمان‌ها برای افزایش عملکرد پرسنل و بهداشت روان محیط کار یاری می‌رساند.

تجهیزات ثبت سیگنال

احسان اربابی، عضو هیئت مدیره یکی از شرکت‌های مستقر در پارک پردیس موفق به تولید تجهیزات ثبت سیگنال پزشکی به ویژه دستگاه‌های نوار عصب و عضله و دستگاه‌های نوار مغز شد که این محصولات در این رویداد معرفی شد.

فعالیت این شرکت در زمینه تحقیقات بنیادی منسجم در حوزه سیگنال‌های حیاتی و روش‌های گوناگون ثبت، تقویت، فیلتراسیون و نمایش آن‌ها است توانسته است محصولات EEG  و EMG در مدل‌های استند و پرتابل و اکسسوری‌های مرتبط به آن‌ را تولید کند.

این شرکت همچنین اولین تولیدکننده داخلی دستگاه Long Term Video EEG Monitoring با کاربرد در تشخیص مناطق درگیر مغز در حملات صرع است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*