بر اساس چشمانداز بازار دیجیتال استاتیستا (Statista)، شرکت آلمانی متخصص دادههای بازار و مصرفکننده، کشور چین بزرگترین بازار تجارت الکترونیک در جهان است.
بر اساس چشمانداز بازار دیجیتال استاتیستا (Statista)، شرکت آلمانی متخصص دادههای بازار و مصرفکننده، کشور چین بزرگترین بازار تجارت الکترونیک در جهان است.
به نقل از ویفروم، شیوع بیماری همهگیر در سال گذشته، باعث تسریع خرید آنلاین در چندین کشور شد که در این زمینه تا حدودی از دیگر کشورها عقبتر بودند و برخی از آنها همچنان در سال ۲۰۲۱ شاهد گسترش این فناوری هستند.
روندهای جدید در تجارت الکترونیک ازجمله استفاده از فناوریهایی مانند اینترنت اشیاء به رشد صنعت کمک میکنند.
در سال ۲۰۲۰ فروش تجارت الکترونیک در چین ۱.۳ تریلیون دلار بود و پیشبینی میشود این رقم تا سال ۲۰۲۵ به تقریبا ۲ تریلیون دلار برسد.
همچنین پیشبینی میشود، در پنج سال آینده تجارت الکترونیکی در سراسر جهان بهطور متوسط ۴۷ درصد رشد کند و انتظار میرود، بازار آسیا ۵۱ درصد، چین ۴۹ درصد، اروپا و آمریکایشمالی به ترتیب ۴۲ و ۳۵ درصد رشد داشته باشند.
درآمدهای چین، ساختاری مهم برای بسیاری از بازاهای آسیاست، با این وجود، بازارهای دیگر این قاره نیز با سرعتی سریعتر از بازار چین در حال رشد هستند اما چین همچنان بالاتر از میانگین جهانی است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
تمامی حقوق این سایت برای موسسه علمی آینده سازان محفوظ است.
طراحی و آماده سازی: استودیو هنر ایده نگار